24
April
2019
Достық айнасы. СЫНЫП: 8 Б
Мұғалімнің аты-жөні: Абдрахманова Қымбат. Күні: 15.12.2018ж
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Жаңа білім дағдыларын жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындай отырып меңгереді. Өзіне – өзі сену сияқты қасиеттерін дамыту.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут Сәлемдесу. Оқушылар өзін-өзі тану сабағына қош келдіңіздер!
Көңіл күйлерін сұрау.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Жүректен жүрекке»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық:
-Балалар мына жүректін жылулығы арқылы әр топ бір-біріне бүгінгі сабаққа деген достық шынайы жылы лебіздерін білдірсе.
Рахмет. Енді осы жылы лебізбен бүгінгі сабағымызды бастайық.
Сабағымыздың тақырыбы: Достық айнасы
Үй тапсырмасына мен сендерге Қыдырбек Рысбековтың « Достықтың алтын жүлдесі» әңгімесін оқуға берген болатынмын.
-Бұл әңгіменің басты идеясы қандай?
Балалар сендермен қазір біз «Сиқырлы доп» ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның шарты бойынша мен әр топқа доп лақтырамын.допты кім тосып алса сол сұрағыма жауап береді.
Сабақтың толық visually impairedн көшіріп алыңыз (ҚМЖ Ms Word).
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Жаңа білім дағдыларын жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындай отырып меңгереді. Өзіне – өзі сену сияқты қасиеттерін дамыту.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут Сәлемдесу. Оқушылар өзін-өзі тану сабағына қош келдіңіздер!
Көңіл күйлерін сұрау.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Жүректен жүрекке»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық:
-Балалар мына жүректін жылулығы арқылы әр топ бір-біріне бүгінгі сабаққа деген достық шынайы жылы лебіздерін білдірсе.
Рахмет. Енді осы жылы лебізбен бүгінгі сабағымызды бастайық.
Сабағымыздың тақырыбы: Достық айнасы
Үй тапсырмасына мен сендерге Қыдырбек Рысбековтың « Достықтың алтын жүлдесі» әңгімесін оқуға берген болатынмын.
-Бұл әңгіменің басты идеясы қандай?
Балалар сендермен қазір біз «Сиқырлы доп» ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның шарты бойынша мен әр топқа доп лақтырамын.допты кім тосып алса сол сұрағыма жауап береді.
Сабақтың толық visually impairedн көшіріп алыңыз (ҚМЖ Ms Word).


