17
May
2017
Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдаланудың тиімділігі
Жақаев Мұхамеджан. Zhambyl region Шу қаласы «Жібек жолы» мектеп-лицейінің жоғары санатты физика-информатика мұғалімі, І-деңгей.
Коучинг. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдаланудың тиімділігі.
МақсатыАКТ – ны пайдаланудың тиімді жолдарын меңгеру, ақпарат алудағы кәсіби шеберліктерді дамыту, желгідегі ақпаратты пайдалану
Нәтижелер АКТ-ны пайдалану қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады, шеберліктері дамиды.
Педагогикалық – әдістемелік сайттарда жұмыс істеуді үйренеді.
Сайттағы желлеік қоғамдастықтан материалдар алуды және салуды үйренеді.
POWER POINT бағдарламсын өз сабақтарында қолданудың тиімділгіне көз жеткізеді.
Жақаев Мұхамеджан. Zhambyl region Шу қаласы «Жібек жолы» мектеп-лицейінің жоғары санатты физика-информатика мұғалімі, І-деңгей.
МақсатыАКТ – ны пайдаланудың тиімді жолдарын меңгеру, ақпарат алудағы кәсіби шеберліктерді дамыту, желгідегі ақпаратты пайдалану
Нәтижелер АКТ-ны пайдалану қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады, шеберліктері дамиды.
Педагогикалық – әдістемелік сайттарда жұмыс істеуді үйренеді.
Сайттағы желлеік қоғамдастықтан материалдар алуды және салуды үйренеді.
POWER POINT бағдарламсын өз сабақтарында қолданудың тиімділгіне көз жеткізеді.
Негізгі идеялар Оқыту мен оқудағы білім сапасын арттыруда АКТ-ны сабақ үдерісінде қолданады. Өз тәжірибесімен желіде бөлісе алады.
Ресурстар Нұсқаулық таныстырылым, үлестірме материалдар.
Сайттар: http://www.infos.kz/archives/category/informatika, http://cpm.kz/kz/, http://zhibekzholy-licej.mektebi.kz/
Құрал - жабдық Компьютер, интерент желісі, ноутбук, плакат, интерактивті тақта, маркер, қалам, әр түрлі пәндерден алынған қысқа мерзімді жоспарлар, топтардың аттары, сабақтардағы АКТ қөмегімен қолданылған әдіс-тәсілдер фрагменттері, электрондық оқулықтар.
Коучингтің әрекеті Қатысушылардың әрекеті
Тапсырмалар.
Практикалық жұмыс. І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Комплимент» жаттығуы
ІІ. Топқа бөлу: ( 1,2,3 деп санап үш топқа бөлінеді)
1. «Information»
2. «Information көздері»
3. «Informationтық технология»
ІІІ. Топтық жұмыстар.
***
Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек» стикерге жазып, сMayликтерге жапсыру
Мектеп сайтна http://zhibekzholy-licej.mektebi.kz/index.php?do=feedback жазу
Жазады
Интернет арқылы мектеп сайтына кіріп, осы коучинг жоспары жаряланған мақаланың астына пікір жазады.
Дереккөздер
Нұсқаулық бірінші (негізгі) деңгей.
Сайттар: http://www.infos.kz/archives/category/informatika,
http://cpm.kz/kz/,
http://zhibekzholy-licej.mektebi.kz/
http://bilimland.kz/
Коучингтің толық visually impairedн осы сілтемені басып көшіріп алыңыз.
Коучинг. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдаланудың тиімділігі.
МақсатыАКТ – ны пайдаланудың тиімді жолдарын меңгеру, ақпарат алудағы кәсіби шеберліктерді дамыту, желгідегі ақпаратты пайдалану
Нәтижелер АКТ-ны пайдалану қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады, шеберліктері дамиды.
Педагогикалық – әдістемелік сайттарда жұмыс істеуді үйренеді.
Сайттағы желлеік қоғамдастықтан материалдар алуды және салуды үйренеді.
POWER POINT бағдарламсын өз сабақтарында қолданудың тиімділгіне көз жеткізеді.
Жақаев Мұхамеджан. Zhambyl region Шу қаласы «Жібек жолы» мектеп-лицейінің жоғары санатты физика-информатика мұғалімі, І-деңгей.
Коучинг. Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдаланудың тиімділігі.
МақсатыАКТ – ны пайдаланудың тиімді жолдарын меңгеру, ақпарат алудағы кәсіби шеберліктерді дамыту, желгідегі ақпаратты пайдалану
Нәтижелер АКТ-ны пайдалану қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады, шеберліктері дамиды.
Педагогикалық – әдістемелік сайттарда жұмыс істеуді үйренеді.
Сайттағы желлеік қоғамдастықтан материалдар алуды және салуды үйренеді.
POWER POINT бағдарламсын өз сабақтарында қолданудың тиімділгіне көз жеткізеді.
Негізгі идеялар Оқыту мен оқудағы білім сапасын арттыруда АКТ-ны сабақ үдерісінде қолданады. Өз тәжірибесімен желіде бөлісе алады.
Ресурстар Нұсқаулық таныстырылым, үлестірме материалдар.
Сайттар: http://www.infos.kz/archives/category/informatika, http://cpm.kz/kz/, http://zhibekzholy-licej.mektebi.kz/
Құрал - жабдық Компьютер, интерент желісі, ноутбук, плакат, интерактивті тақта, маркер, қалам, әр түрлі пәндерден алынған қысқа мерзімді жоспарлар, топтардың аттары, сабақтардағы АКТ қөмегімен қолданылған әдіс-тәсілдер фрагменттері, электрондық оқулықтар.
Коучингтің әрекеті Қатысушылардың әрекеті
Тапсырмалар.
Практикалық жұмыс. І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Комплимент» жаттығуы
ІІ. Топқа бөлу: ( 1,2,3 деп санап үш топқа бөлінеді)
1. «Information»
2. «Information көздері»
3. «Informationтық технология»
ІІІ. Топтық жұмыстар.
***
Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек» стикерге жазып, сMayликтерге жапсыру
Мектеп сайтна http://zhibekzholy-licej.mektebi.kz/index.php?do=feedback жазу
Жазады
Интернет арқылы мектеп сайтына кіріп, осы коучинг жоспары жаряланған мақаланың астына пікір жазады.
Дереккөздер
Нұсқаулық бірінші (негізгі) деңгей.
Сайттар: http://www.infos.kz/archives/category/informatika,
http://cpm.kz/kz/,
http://zhibekzholy-licej.mektebi.kz/
http://bilimland.kz/
Коучингтің толық visually impairedн осы сілтемені басып көшіріп алыңыз.