01
февраль
2017
Химия. Алюминий және оның қосылыстары.
Болғанбаева Бағдат жоғары санатты химия мұғалімі.
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушылардың алюминий және оның қосылыстары жөніндегі білімдерін жүйелеп, тереңдету, қорытындылау.
ә) дамытушылық: шығармашылықпен бірігіп жұмыс істеуге және өз білімін тексеруге баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
б) тәрбиелілік: ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, химия пәніне деген көзқкркастарын жақсарту.
Оқыту әдісі: сыни тұрғысынан ойлау.
Сабақтың көрнектілігі: интерактивті тақта, флипчарт, бейнеролик, сызбанұсқа.
Пәнаралық байланыс: география, биология, физика.
І. Сабақтан күтілетін нәтиже:
а) алюминий қосылысының ашылу тарихын ажырата білу.
ә) алюминийдің өндіру технологиясын сипаттай алу.
б) физикалық, химиялық қасиеттерін сипаттау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі оқушылардың сабақ басталар алдындағы психологиялық дайындығы. (Менің бүгінгі көңіл-күйім)
2. Сабақтың ұраны: «Ізденсең – табасың, талаптансаң – жетесің, зейін салсаң - ұғасың» деген ұранмен бүгінгі сабағымыздың жоспары құрылады.
ІІ. Өткен тақырыпқа шолу. (сұрақтарға жауап)
ІІІ. Не білуіміз керек? (қызығушылықты ояту)
(бес шумақ өлең жолдарымен)
«Алюминий – қанатты металы» сипатталады.
в) есептермен жаттығуларды өз бетімен орындайды.
ІV. а) Жаңа сабақ. Insert rестесін пайдаланып, оқушылармен бірге жоба құрудан басталады.
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушылардың алюминий және оның қосылыстары жөніндегі білімдерін жүйелеп, тереңдету, қорытындылау.
ә) дамытушылық: шығармашылықпен бірігіп жұмыс істеуге және өз білімін тексеруге баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
б) тәрбиелілік: ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, химия пәніне деген көзқкркастарын жақсарту.
Оқыту әдісі: сыни тұрғысынан ойлау.
Сабақтың көрнектілігі: интерактивті тақта, флипчарт, бейнеролик, сызбанұсқа.
Пәнаралық байланыс: география, биология, физика.
І. Сабақтан күтілетін нәтиже:
а) алюминий қосылысының ашылу тарихын ажырата білу.
ә) алюминийдің өндіру технологиясын сипаттай алу.
б) физикалық, химиялық қасиеттерін сипаттау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі оқушылардың сабақ басталар алдындағы психологиялық дайындығы. (Менің бүгінгі көңіл-күйім)
2. Сабақтың ұраны: «Ізденсең – табасың, талаптансаң – жетесің, зейін салсаң - ұғасың» деген ұранмен бүгінгі сабағымыздың жоспары құрылады.
ІІ. Өткен тақырыпқа шолу. (сұрақтарға жауап)
ІІІ. Не білуіміз керек? (қызығушылықты ояту)
(бес шумақ өлең жолдарымен)
«Алюминий – қанатты металы» сипатталады.
в) есептермен жаттығуларды өз бетімен орындайды.
ІV. а) Жаңа сабақ. Insert rестесін пайдаланып, оқушылармен бірге жоба құрудан басталады.
Сабақтың толық visually impairedн көшіріп алыңыз: